zondag 23 september 2012

Tag: Before I die

De 'Before I die Tag' , hij is al op veel blogs gespot!

De tag gaat over dingen die je nog wilt doen voordat je overlijd. Hopelijk is dit nog lang niet het geval, maar ik vind het een erg leuke tag, dus ik besloot hem ook te doen.

Ik was de 'Before I die' plaatjes aan het opzoeken, en het viel me op dat ik eigenlijk een hele hoop landen/steden er tussen had staan die ik ooit nog wil bezoeken. Dus om het even kort samen te vatten: 'travel around the world with someone i love.'
Ik wil sowieso in mijn leven veel reizen, en dat is natuurlijk helemaal geweldig als je dat met iemand doet van wie je echt houd.
Kennen jullie de film 'New Years Eve' ?
In de film zie je hoe oud en nieuw wordt gevierd op Times Square, en dat lijkt me zo vet om een keer mee te maken !
Iedereen is vrolijk, er is vuurwerk, en natuurlijk met z'n alle aftellen, lijkt me geweldig!
Mijn haar is al aardig lang, maar nog langer zou toch ook wel leuk zijn! 
Welke vrouw droomt hier nu niet van?                                                                                                                                   Rijen vol schoenen, jurkjes, tassen, sieraden en noem maar op! *kwijl*
<3

Droomt toch ieder meisje van, dat een jongen zoiets als dit voor je zingt? 

Yes, I will ! 

Klinkt zo makkelijk, maar is soms nog best moeilijk.

Leef vandaag, voor je het weet is er geen morgen meer.
Spreekt voor zich denk ik !


Er zijn nog zo veel meer dingen die ik zou willen doen before i die, maar als ik die allemaal in dit artikel moet gaan zetten worden het er wel heel veel ! Dit is dus een kleine selectie van de dingen die ik ooit hoop waar te maken ! 

Ik heb de plaatjes allemaal van weheartit . 

Laat het even weten als je deze tag ook gaat doen, vind ik leuk om te zien !

Liefs !


Welke dingen zou jij allemaal nog willen doen in je leven?




Geen opmerkingen: