donderdag 27 september 2012

Inspirations: Tattoo's

Tattoo's. Ik vind sommige echt prachtig, maar ik weet niet of ik er ooit zelf een zou nemen. 
Vandaag een paar tattoo's die ik zelf erg mooi vind. Kijk mee en enjoy!
Ik vind ankers sowieso erg mooi, en ik vind het speciaal als twee mensen die van elkaar houden dezelfde tattoo hebben.
Een beetje net zoiets als een trouwring. 


Op de 2 foto's hierboven zie je tattoo's achter het oor. Zoiets zou ik dan weer sneller laten zetten dan bijvoorbeeld op je arm. Een tattoo achter je oor kun je makkelijk verbergen achter je haar als het moet, en als je hem wilt laten opvallen doe je gewoon een staart of vlecht in!

Zo'n subtiel tattoo'tje vind ik ook mooi! Het staat op de een of andere manier wel 'classy'

Hele mooie tattoo ! De paardenbloem zit ook in mijn logo :)



Veren vind ik persoonlijk ook erg mooi, vooral die op het onderste plaatje, waar de zwaluwen uitvliegen.

Zwaluwen like Misslipgloss, ook erg mooi!


Ik zou zelf geen tekst laten zetten denk ik, behalve als het echt een hele speciale betekenis voor me heeft. Ik vind het wel heel mooi trouwens!

Deze laatste tattoo vind ik wel heel erg vet! Het lijkt of ook wel een beetje alsof de tijger er meer 'opgeplakt' zit !?
Heb je zelf een tattoo, of zou je er een laten zetten en wat voor een dan ?


1 opmerking:

Janniek zei

Die 2de is vet!

Zullen we elkaar volgen, je hebt namelijk een erg leuk blog :)
x